Yeni imaj

Hanidir düşünüyordum bir kişisel bir sayfa yapsam da ben diyince link atabileceğim bir yer olsa, beni yormasa diye. Sonra aklıma geldi zaten bir blog'um var neden onun içine hakkımda diye link atıp da yapmıyorum bu istediğimi diye.
Ben de yaptım ancak bazı sıkıntılar da yok değildi hani, mesela kullandığım blogspot (Blogger) bu işlere (statik sayfa tanımlamaya) pek de uygun değildi. Ama gene de bu işin de bazı yolları varmış mevcutmuş merak edenlere de yardımcı olmadın demesinler diyerek ingilizce de olsa bu linki takdim edeyim. Statik sayfalara uygun link'leri koymak için ayrıca banner, link menu yapmaya kalkmaktansa yeni bir tema daha kolayıma gittiği gibi çok daha da şık oldu kanımca. Üstelik bu enerjimi hanidir planladığım gibi blog'uma logo yapmaya harcadığımdan, daha içime sinen daha istediğim gibi bir blog oluşturdum sanırım en azından şimdilik. Ama her güzel işte olduğu gibi bu işte de bazı eksiklikler yok değil, Hakkımda sayfam gerçekten benim hakkımda değil :) RSS linkinin kullanan olup olmadığından da emin değilim bunu kontrol etmenin yolunu da bulamadım, bu linkere daha bir iki tane de eklemeyi düşünüyorum ama bu fikrin olgunlaşması için biraz vakte ve suya ihtiyacı var. Yorum ve görüşlere de açık olduğumu söylemeliyim.


Bunların dışında yasal konular da beni düşündürmekte. Şöyleki, bu tema ücretsiz bir tema da olsa kendime göre epey değiştirmiş olmam sorun olur mu acaba? Bir de sayfanın en altında yapımcı linkini vermiş de olsam daha bir sürü de link vardı onları uçurdum :) Bir de logo için kullandığım baykuş internetten bulduğum bir simge aldığım sitede baktım baktım bu görsel'i kullanabilirsiniz ya da kullanamazsınız diye bir ibare de göremedim ama haydin hayırlısı diyelim.

Çok hızlı ilerleyen ya da bolca yazabildiğim bir blog olmasa da öyle bir gayem ve kaygım olmadığından çok da sorun etmiyorum. uzun seneler önce bir dergi/fanzin de gördüğüm gibi benim blog'um da "Demlendikçe çıkar".

Sevgiler saygılar.

0 comments:

Yorum Gönder